czwartek, 12 września 2013

PODSUMOWANIE WAKACJI CZ. II - woreczki do szkoły i przedszkola


Woreczkowy zawrót głowy :-)

Kto w okresie wakacji myśli o roku szkolnym? Otóż ja :-)
Postanowiłam uszyć kilka różnych wzorów woreczków do przedszkola lub szkoły.
Mój synek był prze szczęśliwy bo do Jego kolekcji worków dołączyły całkiem nowe z nowymi wzorami.
I tak w mojej wakacyjnej pracowni krawieckiej powstało kilka wzorów.
Część z nich już się sprzedała a część czeka na nowych właścicieli ;-) 
Tak więc zapraszam do oglądania i kupowania :-)

Jako pierwszy powstał worek z jeansowym helikopterem




Kolejny to również helikopter ale tym razem sztruksowy



Następnie przyszła kolej na coś dziewczęcego. I tak powstał śliczny woreczek z falbankami.





Często na różnych rzeczach spotykamy motyw kotka a ja postawiłam na pieska :-)





Tym razem West i róż :-)




4 komentarze:

  1. Fajne woreczki, pierwszy z helikopterem jest rewelacyjny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja woreczków - dla każdego coś ładnego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieski górą!! fajne :)Mnie z psiakami się najbardziej podobają.

    OdpowiedzUsuń