poniedziałek, 16 września 2013

Na zakupy marsz ;-) - eko torba


Gdy zobaczyłam ten materiał to przypomniało mi się dzieciństwo ;-)
 Pamiętam gdy jako dziecko chodziłam z mamą po sklepach w poszukiwaniu wszystkiego co potrzebne do nowego mieszkania non stop "przewijał się" motyw kratki. 
Czerwona, niebieska, brązowa i żółta krateczka - to chyba był obowiązkowy wzór w każdej kuchni :-) 
Tak więc zorganizowałam Wam powrót do przeszłości ;-)

Torby na zakupy :-)

Satynowa duża kokarda - możliwość dowolnego wiązania tasiemki :-)




Torba z opalizującym supełkiem 





Torba z małą satynową kokardką



Torba z dużą opalizującą kokardą - możliwość dowolnego wiązania tasiemki





3 komentarze:

  1. Jest bardzo ładna, fajny pomysł z ozdobieniem jej kokardą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne torby, można śmiało ruszać na zakupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne torby. Właśnie mi dwie tkaniny w kratkę zalegają w szafie i już wiem jak je wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń