czwartek, 24 stycznia 2013

Walentynki

Walentynkowy czas....

Serduszko to coś banalnego ale jednocześnie wspaniałego. Takie niby coś a tym czymś można wyrazić najpiękniejsze uczucie jakim jest miłość. Kochać i być kochanym to najwspanialsza rzecz jak może nas spotkać. Motyw serca jest tak popularny że spotykamy go praktycznie wszędzie więc dlaczego ma nie być go w naszym domu? Nigdy nie ozdabiałam domu na ten dzień. W sumie nie wiem dlaczego, przecież Walentynki to święto miłości. Wiem, wiem zaraz ktoś może napisać że jak się kocha to nie trzeba obchodzić takiego święta. A dlaczego nie? Rodzicami, dziadkami i dziećmi jesteśmy na co dzień a obchodzimy te święta więc obchodźmy również dzień zakochanych czy też dzień miłości. Myślę Walentynki to dzień w którym możemy powiedzieć o miłości naszym nie tylko mężom lub żonom ale również dzieciom, rodzicom, przyjaciołom - bo przecież są różne "formy" miłości.
Postanowiłam zaszaleć i przygotować różne serduszka. 
Do wykonania tych serduszek użyłam sznureczka. Nie wiedziałam co wyjdzie i jak wyjdzie więc zrobiłam kilka sztuk - różnej wielkości i kolorów. Jedne są płaskie inne 3D (tak sobie je nazwałam ;-) ) Można je powiesić lub wbić na patyczek. Można wykorzystać jedno lub zrobić całą dekorację np. girlandę lub "wisior" wykorzystując różne kolory i wielkości. Moje serduszka nie mają jeszcze doczepionych tasiemek bo nie wiem jeszcze jak je wykorzystam - można do nich doczepić tasiemki, wstążeczki, żyłkę itd Tak jak materiałowe serduszka tak i te będą częściowo na sprzedaż a częściowo dla mnie i moich bliskich. 


serce, serduszko, zawieszka, ozdoba, walentynki, miłość, sznurek, heart, heart, pendant, decoration, valentines, love, string,

serduszko 3D na patyczku
serce, serduszko, zawieszka, ozdoba, walentynki, miłość, sznurek, heart, heart, pendant, decoration, valentines, love, string,

serce, serduszko, zawieszka, ozdoba, walentynki, miłość, sznurek, heart, heart, pendant, decoration, valentines, love, string,

serce, serduszko, zawieszka, ozdoba, walentynki, miłość, sznurek, heart, heart, pendant, decoration, valentines, love, string,

płaskie serduszka (jeszcze bez "zaczepów") zawieszone na ścianie - brakuje tasiemki ale stwierdziłam że skoro wyciągnęłam już aparat i robię fotki wszystkiego co mam do pokazania ;-)

serce, serduszko, zawieszka, ozdoba, walentynki, miłość, sznurek, heart, heart, pendant, decoration, valentines, love, string,

Jeśli jesteś zainteresowana/ny zakupem serduszek napisz do mnie. Serduszka będę robić na zamówienie - mogą być różne kolory i wielkości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz