piątek, 15 listopada 2013

Ręcznie malowana eco torba I LOVE SHOPPING


Postanowiłam dokładnie przyjrzeć się swojej szafce z tkaninami a dokładniej samym materiałom jakie się w niej znajdują.
Okazało się że mam w niej sporo tkanin, o których zupełnie zapomniałam.
Wyciągnęłam je, rozłożyłam na podłodze i zaczęłam dumać.
Dumać nad tym co z nich uszyć.
Jedną z myśli jaka wpadła mi do głowy było uszycie eco torby.
Ale takiej eco torby, która będzie wyglądała jak zwykła papierowa torba, na której flamastrem narysowana jest jakaś "ozdóbka".
Jako że eco torby głównie wykorzystujemy wybierając się na zakupy, stwierdziłam że ozdobię ją napisem I LOVE SHOPPING, potem stwierdziłam że słowo love zastąpię serduszkiem.
Moja eco torba w stylu papierowej eko torby, z tą różnicą że moja jest naprawdę wielokrotnego użytku.
Uszyłam ją z bardzo mocnego materiału a do malunków użyłam specjalnej farby do tkanin, tak więc torbę można prać.

eco eko materiałowa torba ręcznie malowana I love shopping

eco eko materiałowa torba ręcznie malowana I love shopping

4 komentarze: