niedziela, 20 października 2013

Z myślą o najmłodszych - pościel dziecięca


Ostatnio dostałam zapytanie czy szyję pościel dla dzieci. No pewnie że szyję :-) !
Dostałam długiego maila z wytycznymi :-) 
Młoda mama ubolewała, że dostępne pościele są bardzo ozdobione - aplikacje, falbanki itd. Zależało Jej na czymś prostym i klasycznym z nutka elegancji.
Postawiłyśmy na pościel w odcieniach bieli i ecru. 
Długo szukałam fajnej tkaniny ale udało się :-) 
Tkanina na bardzo delikatne wzorki - prostokąty, dodatkowo ozdobiłam ją satynową tasiemką. Od spodu kołderka ma delikatną, miękką bawełnę w kolorze ecru. Poduszeczka na zakładkę, kołdra zapinana na suwak Suwak jest "ukryty" tak aby dziecko nie miało z nim kontaktu.
Niestety mimo, że kupiłam więcej tkaniny to i tak za mało aby uszyć pościel o większych wymiarach po to aby dostał ją Kubuś. 
Materiału starczyło na dwa komplety o wymiarach: kołdra 90x120 cm i podusia 40x60 cm.
Tak więc jeden komplet w dalszym ciągu jest na sprzedaż











1 komentarz:

  1. Piękna pościel, nowa właścicielka na pewno jest zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń