czwartek, 31 października 2013

Skarpeta na prezenty czy prezentowy but?


Czas leci tak szybko (niestety), że nim się obejrzymy już będą święta.
W tym tygodniu odwiedziłam sklep z tkaninami i od razu wpadł mi w oko materiał - czerwony w białe kropeczki.
Pomyślałam że to fajna tkanina na świąteczne ozdoby.
Zaczęłam od uszycia skarpety na prezenty. Choć nie wiem czy taka dekoracja to skarpeta na prezenty czy może but na prezenty.
W każdym razie ja mówię, że to skarpeta św. Mikołaja.
Ozdobiłam ją motywem renifera, tym samym białym materiałem wykończyłam górę skarpety.
Materiał jest tak słodki, że już kombinuję co jeszcze z niego zrobić.
Jeden z pomysłów już zrealizowałam i nie mówię o tej skarpecie.
Haha pewnie wiecie co :-) 

skarpeta na prezenty but św Mikołaja prezentowy czerwony białe kropeczki renifer gwiazdka Boże Narodzenie

skarpeta na prezenty but św Mikołaja prezentowy czerwony białe kropeczki renifer gwiazdka Boże Narodzenie

2 komentarze:

  1. chciałabym tak potrafic spojrzeć na materiałi mieć wizję co z niego zrobic:) super skarpeta!

    OdpowiedzUsuń