poniedziałek, 17 czerwca 2013

Poduszka w stylu retro



Ten styl chyba zawsze będzie jednym z topowych stylów. Wszelkie dodatki czy to do domu czy biżuteria zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem. 
Ja mam swoje mieszkanie raczej urządzone tak że niewiele (niestety) dodatków w stylu retro pasuje ale myślę że taka poduszka pasuje praktycznie do każdego wnętrza.
Za poduszkę zabrałam się w zeszłym tygodniu ale mój mały psotnik cały zeszły tydzień była mamin synkiem i jęczał że to dla Pań i dla dziewczynek a nie dla chłopców. Prosił i prosił żebym uszyła coś dla chłopców - więc uszyłam ale to pokażę w następnym poście.
Poduszka łatwa do uszycia, choć haftowanie na śliskiej tkaninie nie było łatwe bo zjeżdżała w każdą możliwą stronę a do tego mój Pszczółek non stop coś chciał. Stwierdziłam że muszę zastosować przekupstwo, żeby mieć chwilę na dokończenie poszewki. 
Więc mówię do Kuby:
Ja: jak dasz mamie dokończyć poduchę to jutro pojedziemy do Szymka, on ma trampolinę i będziesz mógł poskakać
Kuba: eeeee nudy na pudy wolę psocić!!!
No i poszedł psocić, na szczęście w swoim pokoju a ja dokończyłam poduszkę.

No i jak????






3 komentarze: