piątek, 15 lutego 2013

Eko inspiracje cz. I

Wszystkie prezentowane w tym wątku praca nie są mojego autorstwa - znalezione na różnych stronach internetowych. Mam zamiar wykorzystać kilka pomysłów. Uważam że są genialne!
W każdym domu znajdzie się mnóstwo rzeczy którym możemy dać drugie życie. Możemy stworzyć śliczne ozdoby, zabawki lub przedmioty codziennego użytku.
Zachęcam wszystkich do zastanowienia się czy to co mamy zamiar wyrzucić nie jest czymś co można przerobić na coś innego i cieszyć tym oko :-)


Domek z kartonu. W moim domu żaden karton nie opuszcza domu bez wcześniejszej przeróbki. Był już tor dla samochodów, ostatnio budowałam piętrowy parking (który jakimś cudem jeszcze nie został zniszczony a ma już 3 tygodnie), winda (to było najtrudniejsze ale cóż dziecko chciało to dostało), mamy też miasto (czyli narysowane ulice, domki, parkingi, przedszkole, szpital) i wiele innych rzeczy. Radość dziecka które pomaga przy tworzeniu zabawki nie do opisania :-)



garderoba ze skrzynek



dla tych co mają piękny drewniany płot i kilka par kaloszy :-)




no cóż..... to raczej nie w moim stylu ale skoro można wykorzystać łańcuch rowerowy na np. kolczyki do dlaczego nie wykorzystać puszki :-)



i znowu puszki....




prawie jak nad morzem (nie czepiajmy się że prawie robi wielką różnicę)




natura, natura, natura! Jak dla mnie cudne! Żołędzie można pomalować na różne kolory




to chyba będę musiała zrobić bo mój mąż ma całą masę różnych kabelków - ja się wściekam a On twierdzi że wszystkie są potrzebne. Ech mężczyźni.....




kolorowe kredki...... noszę je na szyi......



po co wyrzucać stare jeansy? Proszę bardzo jaki można mieć fajny organizer.




coś dla pań




dla dzieciaczków też coś się znajdzie




puszki i pudełka to naprawdę super rzeczy które można wykorzystać ponownie. Puszki można pomalować, obkleić lub ozdobić metodą decoupage




owocowe miseczki. Ja w tym roku na urodziny mojego synka wykorzystałam skórki melona i zrobiłam z nich miseczki na sałatkę owocową. Idealnie nadaje się też do tego ananas.




i znowu natura.....



Szkoda że nie znalazłam tego zdjęcia wcześniej ale Kuba by miał radochę!




taki zamek na pewno zbudujemy z Kubusiem



hmmm wąż to nie jest mój ulubieniec ale pomysł uważam że jest fajny i banalny w wykonaniu :-)




to mnie rozbawiło :-)))))))




jak dla mnie cudo!




rewelacja!




skarbonka która nigdy się nie stłucze :-)




pudełko po kawie już wykorzystałam teraz wykorzystam jego zawartość :-)))




1 komentarz:

  1. Stawianie gorącej wody w szklanym dzbanku na zimnych kamieniach to chyba nie najlepszy pomysł ;), ale na garnek z zupą będzie w sam raz.

    Fajny ten zamek z okrągłych rolek.

    OdpowiedzUsuń