niedziela, 30 grudnia 2012

PLUSZAKÓW CIĄG DALSZY



Kubuś jest oczarowany swoją małpką i szuka koleżanki dla Cidzioli przez co podbiera moją Anielkę (w dalszym ciągu bez skrzydeł). Dlatego postanowiłam uszyć kumpla dla małpki. Kubuś stwierdził że chce pieska no więc mama uszyła pieska   :-)



Znaleźć wykrój królika, anielicy itp było łatwo ale piesek to już wyczyn dlatego podpierając się widokiem Tildowego pieska zrobiłam swój wykrój. Ponieważ teraz jest "szał" na wszystko co Tilda stwierdziłam że może ktoś z Was będzie chciał zrobić sobie pieska i przygotowałam swój pierwszy tutorial. Nie wiem czy będzie przydatny ale.....
No więc zabieram się do roboty i zaczynam opis. Dajcie mi chwilę :-)


Zapraszam do zobaczenia tutka, który znajduje się TUTAJ



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz