piątek, 10 maja 2013

Letnia torba w kolorze limonki

Lato, lato, lato wszędzie!!! 
Czas pomyśleć o letnich dodatkach! 
Torba plażowa - co w nią pakujecie wybierając się na plażę? 
Może tam Wam wpadnie w oko...

Duża torba plażowa w letnim kolorze. Ostatnio szaleję na punkcie tego koloru. Patrząc na tą torbę chciałabym być już nad morzem, prażyć się w słońcu i no cóż co chwila otrzepywać się piasku. 
Kocham lato!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Torba jest na prawdę sporo więc sporo się w nią zmieści. Wewnątrz jest podszewka (ten sam materiał), kieszonka oraz karabińczyk do przypięcia np. kluczy.
Uszyłam tą torbę z pasków - wiedziałam że naszyję jeszcze jakiś letni motyw ale stwierdziłam że pozszywane paski sprawią że torba będzie jeszcze bardziej radosna. Dół torby jest lekko usztywniony (specjalna pianka). Torba jest bardzo lekka, można ją złożyć i nie zajmuje dużo miejsca. Jest praktyczna gdyż można ją prać w pralce :-)
Długo myślałam jak ją ozdobić no i postawiłam na parasol przeciwsłoneczny i klapki japonki. Długo kombinowałam z tymi japonkami ale uważam że przyszedł mi do głowy całkiem fajny pomysł. Mianowicie do "podeszew" klapek doszyłam sznureczki żeby klapki wyglądały jak prawdziwe japonki ;-)
No i jak Wam się podoba namiastka lata?
Gdzie najchętniej spędzacie wakacje? ja marzę o morzu i tam waśnie w tym roku się wybieram z moją rodzinką.













1 komentarz: