poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Bluzka z dzianiny

Ostatnie dni były szalone, wszystko biegiem a to dlatego że miałam 3 dni na przygotowanie się do kiermaszu hand made.
Dzisiaj łapię oddech więc postanowiłam odezwać się i wrzucić kilka słów na bloga ;-)
Jakiś czas temu pisałam o kolejnych warsztatach krawieckich - opisałam tylko jeden dzień a warsztaty składały się z dwóch dni :-) Pierwszego dnia szyłyśmy spódnice o czym pisałam TU drugiego dnia wyszłam z bluzką :-)
Tym razem wyzwanie było większe gdyż pierwszy raz szyłam coś z dzianiny. Postawiłam na czerwień :-) Jak zawsze wykroje były już przygotowane więc musiałam wszystko wyciąć i zabrać się do szycia. Zapowiadało się ciekawie bo bluzka którą szyłam była z dekoltem woda - uwielbiam taki dekolt :-)))) Gdy zobaczyłam zdjęcie bluzki w gazecie stwierdziłam że w sumie jest to fajny top na lato ale tkanina, którą ja wybrałam dawała szansę na to że z topu zrobię całkiem elegancką bluzkę. Bluzkę która świetnie się sprawdzi do klasycznej czarnej spódnicy i szpilek jak również do jeansów i balerinek - czyli bardzo praktyczny ciuch.
Pracy było sporo - najwięcej czasu poświęciłam na rękaw. To była dość ciężka praca ale warto było być baaaardzo dokładnym. Praca z overlokiem poszła mi super - już miałam pewne (małe bo małe ale jednak jakieś) doświadczenie z tym sprzętem więc obszycie poszło szybko i nawet niczego nie ciachnęłam ;-) wyszło równo (nawet przy rogach ;-) ) Gdy bluzkę już zszyłam stwierdziłam że muszę coś w nie zmienić i tak postanowiłam ją bardziej wytaliować i znacznie skrócić. Po moich przemianach bluzka jest idealna!
Teraz czekam na ciepłe dni i będę paradować w swoim dziele ;-)

bluzka, dzianina, dzianinowa, top, czerwona, bez rękawków, blouse, knitwear

bluzka, dzianina, dzianinowa, top, czerwona, bez rękawków, blouse, knitwear

bluzka, dzianina, dzianinowa, top, czerwona, bez rękawków, blouse, knitwear

bluzka, dzianina, dzianinowa, top, czerwona, bez rękawków, blouse, knitwear


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz