piątek, 11 stycznia 2013

Papryczkowa torba

Dawno się nie odzywałam bo znowu zawitał w moim życiu etap "na nic nie mam czasu" do tego cały czas jestem chora :-( Wczoraj udało mi się dostać do lekarza i niestety diagnoza jaką usłyszałam to zapalenie tchawicy - oczywiście dostałam antybiotyk i jeszcze inne leki. W aptece zostawiłam praktycznie wszystko co miałam w portfelu więc niestety w najbliższych dniach nie zawitam do sklepów z tkaninami itp. Pocieszające jest tylko dla mnie to że mam półkę pełną materiałów do recyklingu więc będę działać.
Ostatnio uszyłam torbę na zakupy. Lubię materiałowe torby i już mam dosyć tych które mam a głównie mam te które są gadżetem reklamowym różnych firm. Postanowiłam uszyć coś prostego ale fajnego. Mam już w głowie kilka pomysłów na kolejne sztuki.
Ta dzięki papryczkom chili i jalapeno jest HOT :-)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz