poniedziałek, 26 listopada 2012

Dziecięce fartuszki kuchenne

Moje dziecko uwielbia naśladować swoich rodziców - dlatego biega po do mu ze swoimi narzędziami i naprawia wszystko, nawet to co nie wymaga naprawy :-) ale uwielbia też pomagać mi w kuchni. Jest szczęśliwy kiedy angażujemy Go w obowiązki domowe. W najbliższym czasie będziemy piec świąteczne pierniczki. Dlatego postanowiłam uszyć również dla mojego Słodziaka fartuszek kuchenny. Wcześniej szyłam już fartuszki dziecięce ale wszystkie były w kolorystyce dziewczęcej.
Do uszycia fartuszka dla synka wykorzystałam swoją koszulę H&M która była bazą fartuszka. Do wyszycia motywu wykorzystałam starą czerwoną koszulę (tym razem mojej teściowej), zielony materiał kupiłam w sklepie z materiałami a pestki to koraliki, których zostały mi z mojego wcześniejszego zainteresowania jakim było robienie biżuterii. O to co mi wyszło.



Mój synek uwielbia swój fartuszek, od czasu kiedy go ma non stop przygotowuje nam pyszności w swojej kuchni - na ławę wystawia cały zestaw swoich talerzyków, garnuszków itp i zaprasza do jedzenia :-)


O to moje wcześniejsze fartuszki dziecięce, które w dalszym ciągu są na sprzedaż.
1. Fartuszek z muffunkiem - wisienka to koralik :-)



2. Fartuszek z motywem loda w wafelku. Musiałam sobie przypomnieć jak to wiele, wiele lat temu na lekcji ZPT uczono nas robić pompony. Haha nauka jednak nie idzie w las ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz